24 Nisan 2013 Çarşamba

Küçük Sarışınım

Hayatımda bu kadar etkileyici bir kadın görmemiştim. Sarı saçlarıyla güzel yüzüyle ve asaletiyle farkında olmadan beni hergün etkilemişti. Evet, güzelsin ve bir çok kişi bunun farkında. Diğer bütün güzelliklerini gören ve görmeye çalışan bir kaç kişinden biri olmalıyım. Hey Sarışınım, nasıl bu kadar etkileyici olabiliyorsun? Nasıl içime akıyorsun her defasında? Berrak huzurun içimde birikiyor. Ve inan kesinlikle bana hayat katıyorsun.


Yatağımda olmalısın. Göğüsümün üzerinde. Sen ufak nefeslerini göğüsüme bırakırken saçınla oynamak istiyorum. Saçların; derin sarı okyanusum. Sonsuz, derin, berrak ve rahatlatan.

Bir şekilde hayatımın sonuna kadar sana sahip olmak istiyorum. Biliyorum, kimse kimseye sahip değil aslında. Fakat yinede benim, kollarımın arasında, benimle olmalısın. Seninle kurgulanmış hiçbir gelecek kötü hissettirmiyor. Seni yanıma aldığımda artık asla kurtulamazsın.

Ve heyecanın. Sen çevremdeyken hissettiğim heyecan. Ve sende devamlı gördüğüm heyecan.  Tanrım, sanki sonsuz bir güce, enerjiye sahipsin. Sanki seninle olsam bana ait olan ve ölmüş bütün niteliklerim tekrar canlanacak ve hiç bitmeyecek gibi.

Sana bakmak bütün endişelerimi eritebilir. Dudaklarındaki heyecan beni bilmediğim boyutlara götürebilir. Sana çok yakıştırdığım şefkatli ve cilveli sesini dinlerken yıllarımı harcayabilirim. Pişman olmaksızın. Ve vücuduna sahip olmam, seninle sevişmem ve bütün güzelliğin yeryüzündeki cennetim olur. Cennetin nimetleri değil, bütün cennetim sen olursun.

Hey küçük sarışınım, benim hayat tılsımımsın. Seni bir gün gelip alacağım.

Hiç yorum yok: