17 Aralık 2013 Salı

Bok çukurundan sesleniyorum

Denedim ve bekledim. Olmadı. Tabii ki, çünkü pasifti denemelerim benim hayatıma göre. Diğerleri olsaydı aynı seviyede deneyen; siz çoktan kapmıştınız o şeyi. Benim 4 bir yandan saldırmam gerekir ve sonra onca deneme içinden en boktan 2 fırsat çıkar maksimum. Ben o boklardan birini seçmeliyim. O boka batmalıyım. Stres, bunalım ve ızdırap çekmeliyim. Beyaz saçlarım biraz daha beyazlamalı. Zihnim daha çok karışmalı. Olgunlaşa olgunlaşa mermerden heykele dönmeme rağmen biraz daha olgunlaşmalıyım. Sıçayım, bu kadar olgunlaşmak neye yarayacaksa?

Lanet olsun, her şey sadece her şey. Müzik, sanat ve diğer her şey. Lanet olasıca saf şeyler değil. Her nokta, her köşe başı pislikle dolu. Bunları istediysekte hiçbiri kendi evladımızın bebekken mutluluktan attığı kahkaha ve kokuları gibi saf değiller. Diğerlerini bilmiyorum ama ben bunun böyle olduğunu bile bile uğraştım. Yeterince acı ve sıkıntı çektim. Sırf daha elit bir bok havuzana düşmek için mi daha fazla ızdırap çekmem gerekiyor?

Bana motive olacağım hiçbir şey vermediniz. Kendim almak için delice savaştım, engellendi.

Başarı için her şeyi feda ettim, kendimi bile. Kaslarım parçalandı, parçalandım kürek çekerken. Ama en ağır akıntıyı bana yönlendirdiniz. Birinin avuç içiyle alabileceği alacağı kadar yol aldım bu yolda. Kazançlarım okyanus kadar olsa da. Hahaha vuhuuu.

Kimliksiz oldum. Gerçekten oldum ve çoğunuzun asla dayanayamayacağı bir süre böyle yaşadım. Hiçbir faydası yokmuş. Size bir tavsiye: hiçbir zaman bir şehirde kimliksiz kalamazsınız. Aklınızda bunu yapacak fikir, vücudunuzda da bunu yapabilecek göt varsa siktir olup gitmelisiniz insansız toprak sahasına. Kimi eski düşünürler ve filozoflar siktirsinler.

Net, insana İblisin tohumlarını ekmekten başka bir şey bıraktırmıyorsunuz. Ekerim.  Sonradan pişman olacağımı ve ağlayarak tövbe edeceğimi sanma Tanrım. Ekmemek için elimden geleni yaptım çünkü. Senin de dikkatin bu kadar dağınık olmasaydı ben bunları yaparken keşke.

Dünyanın, karmanın, kainatın, bağışlayan ve gönlü zengin olan Rabbin ismiyle:

Sevgiler.

Hiç yorum yok: