11 Aralık 2013 Çarşamba

Besle Beni

Duygusal ve eğlenceli şarkılar bizle başlayıp seninle bitti. Senin yanından ayrılıp dışarı adım attığımda gökyüzünün ufkuyla birleşmiş düz araziler görüyordum. Bu şehirler içinde ne kadar değerli bu benim için. Kendimi özgür, kendimi bana bırakılmış gibi hissediyorum o noktalarda. Sevgili, nedense derin ve hüzünlüye yakın müzikler bana daha çok hatırlatıyor bunları. Ahah, karların yağdığı zamanı hatırlıyorum. Hiçbir anlamı olmayan şeyleri yapmaya fırsat tanımıştı bize. Onu nasıl kullanmak istersen ve istersek kullanabileceğimiz bir şeydi. Sanırım onu da kullandık?

Darmadağın ettiğim vücutlar var. Zarar vermeden. Sanırım sen de onlardan birisin. En çok dağılmış, en çok içinde ben kalmış olanı. Sana tavsiyem var. Bırak öyle kalsın. Tersi için çabalaman neyi değiştirdi ki? Bırak öyle kalsın.

Sayenizde kültürüyle uyuşmadığım bir ton tiple uğraştım. Bu birliktelik değerli ve önemli galiba. Engel olmak isteyen çok şey var. Ve bize bakıp kendine yediremeyen bir o kadar kişi. Bir de bana bakıp. O kadar büyük bir tehdit miyim sahiden lan?

Değer verdiğim her şeyi sanki yokmuşcasına saklıyorum. Bana özel bir kutunun içinde hapsederek değil. Bambaşka bir şekilde. Değer vermediklerim ise hiç yokmuş gibi duruyorlar. Dünyanın içinde. Yerin yurdun değişmeyecek artık. Çabalama, bırak öyle kalsın. Bu yazı gibi dağınık. Benden arınamazsın.

Hiç yorum yok: